BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Lotta - 24 januari 2009 22:44

Nu händer det grejer!! Jag bloggar från mormors dator i kväll, jag husse o matte åkte hit i eftermiddags och efter en stund kom Mia, Christer o Anton, det har ätits, pratats och tittats på handboll o Körslaget, Sverige förlorade i handbollen och Team Magnus åkte ur Körslaget, matte tjurade ihop en stund, eftersom Magnus åkte ur så blev det inget bidrag till FUB Borås, men matte är inte den som är den, på med lånade gummistövlar och ut en sväng, mormor, Mia o Anton följde oxå med. Vi gick till gräsfältet som för dagen låg under vatten, UNDERBART!! Anton försökte jaga livet ur mig men jag höll undan, nu är jag trött och snart ska vi åka hem, då ska jag sova gott i bilen hela långa vägen!


Hos mormor o morfar hittade jag en ny valp!

Kan detta vara den stolte fadern tro?

Fyllehund??

Finns det inget tilltugg någonstans?

 Här fanns det en hel del gott!

Nu lägger jag mig under soffan och vilar lite...



Av Lotta - 24 januari 2009 15:24

Många inlägg blir det så här i början! Kom att tänka på att om ni är intresserade av mitt liv innan idag så har jag en alldeles egen hemsida, där finns bilder  sedan jag var valp, även en dagbok med många inlägg och lite länkar till andra fina sidor! Min hemsida finns här

Av Lotta - 24 januari 2009 15:02

Vi Har varit i skogen, jag o matte. Det är glashalt ute, så matte går såååå sakta, detta innebär att det blir dubbla promenader för mig, först rusa framåt och sen rusa tillbaka för att kolla läget hos matte!Jag sprang så att snöslasket sprutade under tassarna, matte muttrade lite surt när hon fick det i ansiktet, inte mitt fel att hon går så sakta.. Även i dag misslyckades matte med att hålla mig ifrån lerpölen, väldigt vackra bruna spiror hade jag helt plötsligt!

Nu är jag nyduschad, luktar hallon och ska vila en stund för sen bär det iväg till mormor o morfar!!!

Snygga ben



Av Lotta - 24 januari 2009 12:13

Ja det är faktiskt mormors idé att jag ska ha en blogg som heter Blondinstella, vet inte varför jag är ju en (för det mesta) väldigt smart Lagotto!

Ser ju helt klart smart ut!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards