BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Lotta - 25 januari 2009 18:36

Knappt hade jag hunnit med morgontoaletten när det ringde på dörren, Milou med matte o husse kom! Det dracks kaffe medans vi hundar förde lite oväsen och när de sen skulle gå hem så följde jag o matte dem en bit på vägen, uppe i skogen sprang det tydligen 3 stora älgar, jag och Milou hade fullt upp så vi märkte dem aldrig, men matte blev skiträdd så nu kommer vi säkert inte gå upp i den skogen på evigheter, sist var det ju bara 1 älg och då höll vi oss borta ett par månader och med tanke på att det var 3 i dag så tar det nog ett år innan mattes rädsla släpper! När Milou tog vägen mot Lundaskog så fortsatte jag o matte i spåret, i dag var det om möjligt ännu halare men matte hade full koll på alla lerpölar så i dag var jag bara blöt när vi kom hem så jag slapp duschen :-) Jag var helt slut så jag var inte ens med när matte städade tvättstugan och tur var det för jag piggnade till lite innan farmor och Åke dök upp, mycket maggos blev det och husse fixade farmors dator medans jag fick full uppmärksamhet!

Nu ikväll har husse o matte ätit kinamat, vilka underbara dofter!!! Matte trodde tyvärr inte att currysås är något för en Lagottomage, hmpf, det var nog det dummaste jag hört!!!

En suddig bild på Milou!


Så trött blir jag efter promenaden!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards