BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Lotta - 26 januari 2009 21:15

Jag kan vara väldigt tacksam för att matte var hård igår och inte lät mig smaka på kinamaten, oj vad dålig hon blev!!! Trots att nattsömnen inte var god för matte så var det jobb som gällde idag. Först var vi ute med Bo-Lennart och åkte, döm om min förvåning när vi stannade utanför ett hunddagis, jag blev livrädd, ville då inte bli lämnad där, jag måste ju hålla ställningarna på kontoret!! Nu var det så att matte o Bobo bara skulle lämna något, jag fick inte ens följa med in, vilket ju hade varit lattjo!

På jobbet gick det sen i ett hela dagen, otroligt mycket att göra, ingen större tid för Stella alltså :-(  Framåt kvällen började det dyka upp en massa folk och när det blev som jobbigast kom husse och hämtade mig.

Efter en sådan jobbig dag så somnade jag o husse gott i soffan en stund och när vi sedan piggnade till var det bus i trädgården en stund.

Matte kom inte hem förren 20.30, helt slutkörd efter en lång dag, jag tog emot henne med öppna tassar, vi har gosat en stund och hon har delat med sig av sin kvällsmacka, den ska vi förhoppningsvis inte bli sjuka av!

Nu ska jag nog se till att få min skönhetssömn och i morgon fyller världens bäste husse år!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards