BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Lotta - 1 februari 2009 19:13

Funderar starkt på att sluta vara en Lagotto, bli en Rottis i stället... En Rottis får aldrig tovor, behöver aldrig klippas och en Rottis är inte så lätt att hantera storleksmässigt som jag är. Ja som ni förstår så har det varit klipp och tovstuga här ikväll, inget roligt alls!

Nu är jag nästan tovfri så nu kanske jag får vara ifred ett tag!

Nu har jag klagat färdigt så nu tar vi det positiva: Rockys matte ringde idag, vi ska ses senare i veckan, underbart!!! Har inte träffat brorsan på länge så jag har verkligen längtat!

Av Lotta - 1 februari 2009 14:08

Lika bra början på dagen idag som igår. Sovmorgon och en sen frukost, Lena o Flisa kom och hämtade oss och sen var det skogen som gällde, solen sken, snön gnistrade och vi sprang som tokar, kan knappast bli bättre ?!

Nu ska jag vila en stund och sen är det enligt matte dags för pälsvård, urk, inget kul alls, funderar på att strejka......

Inga bra bilder från dagens promenad så jag lägger in lite gamla bilder på mig o mina kompisar!

Världens bäste bror, Rocky!!

Jag och snygge Milou!

Bästa tjejkompisen Flisa!

Store Sacco och lilla Stella!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards