BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Lotta - 4 februari 2009 19:41

I dag kom Rolf upp till jobbet, han hade med sig store Baloo, medans matte fick försöka fixa kopiatorn som Rolf nästan satte i brand så roade vi hundar oss, han är jättekul Baloo, men när han kommer sättandes i 790 så blir jag lite rädd, inte så kul att bli omkullsprungen av en Cane Corso, jag kan ju bli alldeles mos...

Nu i kväll skulle matte köra Moa o Maja till deras teaterkurs, jag fick följa med och då fick matte ännu en "bright" idé.. Eftersom vi bor lite utanför centrum så har jag knappt varit inne i stan, detta skulle det rådas bot på! Vi parkerade och sen gick vi till Stadsparken, där jag fick göra de viktiga behoven, sen traskade vi runt och fönstershoppade, matte var mest intresserad av kläder medans jag kikade in genom fönstrena till fiken och bara dregglade! Vi tog en sväng förbi mattes frissa, hon och matte pratar ofta om mig (så klart) så nu fick hon träffa mig live! Vi fick avbryta vår stadsvandring när matte blev blixtinkallad till jobbet, datorkrångel, men matte fixar allt!!

På vägen hem stannade vi vid sjön, där fick jag springa runt i snöfallet, bökade ner huvudet i snön och lät som en gris och vet ni vad???? Jag hittade godis, mums!! Det var jättetrevligt i stan, men jag är nog en skogstjej i alla fall!

Min store kompis Baloo!

Jag sitter på en bänk och kollar ut över stan!

Min snygga lagottorumpa!

Tur att jag  har min väst annars hade nog matte tappat bort mig!

Av Lotta - 4 februari 2009 07:42

Så här gott sov jag på soffan när matte fick för sig att jag skulle ut och kvällskissa, kallt var det oxå!!!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards