BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Lotta - 7 februari 2009 21:23



Ja, det var Lena o Flisa som kom och hämtade mig och matte, en promenad på Nordtorp. Mattarna tyckte det var lite jobbigt med den tunga blötsnön, men jag och Flisa kände då inte av det, vi roade oss kungligt, det fanns smaskiga högar att äta, sköna pölar, roliga pinnar och snö som sprutade under tassarna.

Efter duschen här hemma så blev jag så trött, trodde att vi skulle ägna eftermiddagen åt lite soffmys, men SÅ FEL jag hade!!! Husse fixade i sitt badrum och matte drog i gång med storstädning, ibland orkar jag inte med dem!

Nu är det i alla fall färdig fixat, h & m har ätit en sen middag, jag fick det som var kvar av mitt ben, en ganska bra lördag har det varit!

En härlig pinne, tyvärr så satt den fast


Flisa vill sno min pinne, över min döda kropp!


Så här blöt brukar jag vara när vi kommer hem från skogen!

Av Lotta - 7 februari 2009 12:49


 


Hur gärna jag än vill så kan jag inte säga Go morgon, här hade vi en väldigt sen start idag, frukosten var inte avslutad förren 12.30

Matte har vaknat på sin bästa sida, jag har fått provsmaka alla påläggen, bäst var nog rostbiffen, det var godis det!

Nu har matte pratat i luren och efter det åkte skogskläderna på, undra vem vi ska gå ut med idag?

Jag får nog gå och inta min vaktposition vid fönstret så jag är beredd!

Ha en trevlig lördag!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards