BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Lotta - 10 februari 2009 20:35

Efter att jag nästan skrämt livet ur praktikanten så tog jag och matte långlunch. Vi åkte till Kype för en promenad, jag fick vara lös nästan hela tiden, jag sattes verkligen på prov, mycket folk ute och gick, vi både mötte folk och gick om folk, jag klarade provet galant, gick inte fram till någon, enda gången jag blev kopplad var när vi gick förbi ett härligt vattenhål :(


Det är något som inte stämmer här....


jaha, det är en sådan stock som det växer godis på!


Matte, här växer det mer godis!


Sigge svamphund, här skulle du varit med!!


Lite vila i jobbfåtöljen


Det var tur att jag vilade på jobbet för när vi kom hem så dök Flisa upp, alltid lika trevligt med kompisar hemma, vi turades om med mitt tuggben


Gästerna först


sen var det min tur,


och då roade sig Flisa med annat!


Nu i kväll har jag och matte varit ute på en lång och kall promenad. Jag hittade en härlig snöhög där jag gjorde det hundar gör ute, medans matte sen fick klättra upp på snöhögen för att ta upp det mattar tar upp, så kom det ett gäng joggare och sprang förbi, jag drog liiiiite grann i kopplet så matte som stog lite böjd var på väg att stå på näsan. Tänk er var den näsan hade landat, ja just det, i min rykande färska hög, det hade varit en syn det!

Matte var lite kall när vi kom in så hon gjorde mackor och varm choklad, mackorna fick jag smaka på men tyvärr inte chokladen...

Nu är det en ganska trött Stella som ska inta soffan, Go natt på er!

Av Lotta - 10 februari 2009 10:17

Danne på mattes jobb har fått en praktikant och han är rädd för hundar!!!

Jag gillar ju inte nytt folk, men jag vill att de ska gilla mig och framför allt vill jag att de ska krusa för mig, den här killen vill inte alls krusa för mig, han har stängt in sig på Dannes kontor, tråkigt!! Så nu ligger jag under mattes skrivbord och visar mitt missnöje, jag gruffar!!! Matte är jätteirriterad på mig och menar att stackaren där inne nog aldrig vågar komma ut igen, vad då synd om honom, det är faktiskt mig det är synd om!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards