BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Lotta - 12 februari 2009 21:11

Jag fick vara ensam en stund i eftermiddags, klarade det bra, men matte klarar det inte lika bra, hon får lite ont i hjärtat när hon är utan mig... Jag fick ett Väldigt gott ben när hon kom hem, ett märgben, jag har ju fått det förut , men det var längesen...

Hmmm, vad kan detta vara???


Luktar gott...

Smakar ännu godare!!


Jag smaskade på benet en bra stund, såååå gott!!

Max o Moa kom hit med sina saker, med dem kom även Milou, vi fick busa en snabb sväng i trädgården, kul...


Nu har jag fått min kvällsmat, ni vet, i den där tråkiga skålen, matte o husse har minsann suttit i soffan och ätit sin, livet är orättvist


Husse, din macka ser väldigt god ut, kan man få en liiiten bit??


Jag fick faktiskt smaka lite till slut! Sen har jag haft fullt sjå med matte, tycker faktiskt att hon ska vila sin plågade kropp lite

Matte kom nu så går vi och vilar

Slutar som vanligt, jag får sova ensam en stund...


Go Natt gott folk, i morgon är det FREDAG!!

Av Lotta - 12 februari 2009 14:20

I morse när vi kom till jobbet så tog matte ett extrasteg när vi skulle upp för trappan, hon höll på att stå på öronen, men tog emot med armarna, sen klagade hon hela förmiddagen över hur ont det gjorde


Lite trött på klagandet blev jag, men när hon ordnade en "mittpådagenpromenad" med Lena o Flisa så förlät jag henne! Vi hade väldigt roligt, jag o Flisa alltså, matte var mest sur över att jag lyckades hitta finfina pölar att bada i. Solen sken, massor med snö, en trevlig och stor hundherre träffade vi oxå, livet var återigen på topp! När vi närmade oss bilarna så blev matte jätteglad, någon vänlig själ hade hittat mattes vantar som hon tappade förra veckan, dessa låg nu så fint på ett elskåp, lycklig över detta så kollade inte klantmatte var hon satte fötterna, swisch sa det så låg hon bara där, jag blev överlycklig, trodde hon ville leka så jag flög på henne, så var nu inte fallet... Hon slog sig tydligen där ryggen byter namn, en stor sten landade hon på, tur att "där ryggen byter namn" är inbäddad om man så säger, annars hade det nog gjort fasligt ont!


Nu är vi tillbaka på jobbet, matte ska ta det väldigt lugnt resten av dagen och vem tror ni blir lidande då?????

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards