BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Lotta - 13 februari 2009 21:58

Ja så var "flocken" samlad igen! I kväll slog de till på varma smörgåsar, riven ost i hela köket, här behövs ingen dammsugare inte!!! Hela magen är nu full med ost, så otroligt gott!! Nu väntar vi på resultatet i Lets Dance, eller ja, jag är faktiskt inte speciellt intresserad..


Lite gos med Moa


Lite bus med Moa


Att  rumpan på en fågel kan vara så god


Nä matte, jag ska inte tugga mer, vilar hakan bara..


Nu är alla hemma!

Undrar om det är min blogg de läser, nä skulle inte tro det..


Avslutar med en misslyckad bild, jag hann ur bild, Max fick bara med rumpan och Moa, ja vad gör hon egentligen? Söt är hon i alla fall!


Sov så gott min vänner, syns i morgon!


Av Lotta - 13 februari 2009 18:00

Jag och matte har tagit en underbar promenad, först hade vi tänkt åka till Björbo, men så kom matte på att det är fredag, det innebär bilköer här i Borås och roligare kan man ju ha! Det fick bli skogen här hemma och det gick alldeles utmärkt, matte säger att det är fjällväder, klarblå himmel, solsken, snö och kallt, är det så det är i fjällen så längtar jag verkligen dit!

Nu väntar jag på Max och Moa, snart så kommer de!!!!

Matte gå du, så sitter jag här och solar lite

Jag lyssnar på barnen som är ute på dagiset

Tjoho, här kommer jag

Jag kan inte staaaaaanna

Matte, jag väntar här, gå försiktigt ner för backen, tänk på gårdagen








Av Lotta - 13 februari 2009 10:29

Ja, det är en väldig tur att det är fredag, tror inte att matte skulle palla en arbetsdag till! Nu har vi två dagar på oss att ladda batterierna. Matte har lovat att det ska bli en kanonhelg! Max & Moa kommer, vi ska ha lite festligheter här på lördag och kanske, kanske kommer vi att få lite nya bekanta på söndag, visst låter det toppen?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards