BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Lotta - 16 februari 2009 20:07

Så här trött var jag i morse!


Ja nästan medvetslös var jag, snabbt ut och kissa, in och somna om!

Matte mår inte bra, snuvig, frusen, huvudvärk och ont i halsen, det positiva med detta var att vi åkte till jobbet lite senare, men hon kan inte hålla sig därifrån en hel dag inte!

På jobbet hade Danne fått en ny praktikant, den här var inte rädd för mig, men han brydde sig inte om mig alls och det gillar jag inte!!!


Här hemma har det varit lugnt, jag har legat hos matte när hon har vilat, Moa har förbarmat sig över mig och la ut ett trevligt godisspår, jag har massakerat ett par gosedjur och sen råkade jag få av korken på min älskade petflaska, men den fick jag inte ha, matte tycker att det räcker med att jag har kork i öronen, jag behöver inte äta det oxå, undra vad hon menade med det???


Nu ska vi vila lite till, inga nya bilder idag så vi lägger in två av mormors gamla favoriter


Lite tröst behövs en tråkig dag


Härlig vårsol!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards