BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Lotta - 23 februari 2009 20:09

Var lite deppig på förmiddagen, visste ju att Lena o Flisa börjat jobba igen, vi hade ju så trevligt med våra lunchpromenader förra veckan. Matte packade in mig i bilen och jag tänkte att det kan väl vara ok med en promenad med bara matte men livet är ju så mycket roligare när man har kompisar med... Nu hade matte andra planer, hon stannade till vid firman och gick in och hämtade Flisa, jippie!! Tyvärr så kunde hon inte hämta Lena då hon behövde jobba, men som sagt Flisa fick vi låna en stund. Vi åkte upp till Björbo och se, då dök även Milou med sin matte och Moa upp. Vi sprang järnet i skogen, Flisa kollade in alla sina rör och jag och Milou hittade goa pinnar, i slutet på promenaden kände jag en välbekant doft, där på backen luktade det som matte och mycket riktigt, ännu en av mattes borttappade vantar låg där och skräpade, hon blev jätteglad och jag fick beröm, återigen en trevlig lunch.

Ska ni bara stå där??? Jag sätter fart i alla fall


Jag är inte så farlig som jag ser ut


En go pinne


Ok, vi delar den!


Godis och äpplepaus!


Jag var ganska trött när vi kom tillbaka till jobbet och även när vi kom hem, nu har jag piggnat till, ätit kvällsmat, varit ute med husse och matte och idag var det en rolig dag, husse höll kopplet och vi busae massor!

Nu har jag och husse busat med min boll, jag puttar in bollen under möblerna och husse plockar ut den, en alldeles vanlig kväll i Sjömarken!

 Snart dags att knoppa

Sov så gott!


Av Lotta - 23 februari 2009 07:29

Ja, pigga är vi inte, vi har krälat ur sängen...

Hände något konstigt när vi var ute på nattrastningen, det har under helgen snöat en del, sen har det töat och sen har det blivit kallare igen så nu är det skare. Det gillar jag inte!! När jag i går kväll satte mig för att skita så helt plötsligt sjönk jag ner, hm, var nära att sätta mig i min egen hög och det hade inte varit trevligt!!!

Funderar starkt på att lära mig använda toaletten i stället, bara i nödfall (hihi) men risken är väl att alla rastningar fryser inne i så fall, jag får nog fundera vidare på en lösning på problemet.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards