BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Lotta - 24 februari 2009 19:54

I dag var det ett väldigt viktigt möte på jobbet, det jobb matte lagt ner under 2008 skulle granskas och godkännas, en farbror i kostym dök upp, även Rolf och Baloo kom, matte var lite nervös så hon skickade in det säkra kortet, MIG!!! Jag skulle charma gubben och se, det klarade jag galant!


Kan vi öppna mötet?


Japp, det tycker jag, ju fortare desto bättre!


Då kollar jag dessa pärmarna...


Baloo, skärp dig...


....inte sova på arbetstid!!


När Baloo snarkat färdig och kostymnissen sagt sitt, så var mattes jobb godkänt, det firades med en promenad med Lena och Flisa, vi hade jättekul, träffade en ny bekantskap och Flisa hittade ett märgben, solen sken, ja kan det bli bättre??


En helfestlig kille, Dante!


Det är bra med oss hundar, vi blir kompisar på 1 sekund


SkogsmulleStella och RörkrökarFlisa


Kolla mina öron matte, om jag springer lite fortare så kan jag nog flyga



Tillbaka på jobbet så var det fikadags, matte lovade igår att jag skulle få smaka på Semla, men hon gick minsann till fiket ensam, hundar får inte komma in där, så besviken på min matte har jag nog aldrig varit....

Hon kom tillbaka till slut, med semlesmulor runt munnen och florsocker på tröjan, livet kändes väldigt orättvist, men vet ni vad??? Hon hade sparat locket till mig :)


Det ser såååå gott ut


Se så fint jag sitter


Doftar ljuvligt...


Det var gott, glufs...


Ja hon är inte så dum min matte, det var faktiskt inte bara locket, lite grädde och vaniljkräm (matte gillar inte mandelmassa) fanns också kvar, la sig som bomull i Lagottomagen!

Nu ikväll har vi passat Milou, eller ja, matte har passat oss båda...


Var tog min matte vägen??


Han tröstade sig med min leksak


Vi gosade en del


Max kom hit en sväng, då blev både jag och Milou såååå glada!!!


Nu har både Max och Milou åkt hem till Lundaskog, husse spelar poker i källaren och matte ska se på tv, jag är INTE trött, jag är i det närmaste medvetslös, sov så gott mina vänner!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards