BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Lotta - 25 februari 2009 18:51

Ja, lite som Ior känner vi oss idag, det är grått, regnigt och slaskigt här i Borås, inget roligt alls...


I o f s så hände det något VÄLDIGT TREVLIGT idag, dörren på jobbet öppnades och in kom en mage och bakom magen kom JENNIE!!! Jag blev så glad, för er som inte vet så jobbade Jennie hos oss förut men hon slutade i julas och snart ska hon ha en bebis, därav magen. Ingen i hela världen är så bra på att klia min mage som Jennie så det var akut ryggläge som gällde för mig! Med Jennie kom även Tessie, hennes hund som nu uppnått den aktningsvärda åldern på 13 år. Tessie uppskattar inte alltid när jag kommer för nära hennes matte så jag åkte på en liten näsbränna, men det var väldigt kul att träffa dem!!


Kärt återseende med världsettan i magkli!


Fina ( och lite arga) Tessie, hon är 13 år men ser ut som en valp!


Inga roliga utflykter idag, bara koppelpromenader och inga kompisar :(  Matte menar att man kan inte ha kul jämt, varför inte???


Kolla vilken häftig stol de gjort av trädet!


Ganska bra utsikt...


Många fåglar som vanligt vid Ramnasjön


Snälla matte, kan jag inte få prova om isen håller???


Nä, roligare än så här blir det inte, eller jo, ett litet godisspår blir det nog lite senare och förhoppningsvis ska det göras upp planer inför en dejt med brorsan senare i veckan, den som lever får se...

Ha en go kväll!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards