BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Lotta - 26 februari 2009 21:29

Ja, idag är vi gladare, den här synen mötte oss i morse



Det snöade massor, flingor stora som golfbollar, tyvärr så övergick det ganska snart i regn, men i min värld så gör det ingenting, stora, härliga, kalla, slaskiga pölar som man kan bada i istället!

Inte heller idag hade vi någon kompis med oss ut på lunchpromenaden, men allt fixar sig, här kommer lite punkter om hur man ska göra om man vill lära känna nya människor

1 Börja fundera på att skaffa hund


2 Skaffa en Lagotto


3 Ta med din supersöta Lagotto ut i skogen


4 Vänta 5 minuter så dyker det upp en annan Lagottoägarae


5 Vips har du en ny bekantskap!


Detta var precis vad som hände i dag (och det är inte första gången) Borås är fullt av Lagottos och Lagottoägare älskar att se sina hundar busa med andra likasinnade. Vi sprang på Lagotton Bobo och hans ägare, människorna började diskutera sitt favoritämne, Lagottos, och vi hundar började göra det vi helst gör, busa!


Tjenare, ska vi ta en sväng??


GÄRNA!!!


En liten dans tar vi oxå


Nu drar vi åt detta hållet


Kolla vilken härlig pöl, ett litet svalkande dopp är skönt


I den ändan får du inte nosa på första dejten


Va bra, du behövde också svalka av dig!


Vi hade som sagt jättekul, alla var glada och nöjda och vi hoppas att vi ses fler gånger! Sen kom en liten besvikelse, matte stannade vi grisöronaffären, men hon tyckte att jag var för smutsig så jag fick inte följa med in, satt i bilen och tjurade, men det skulle jag inte ha gjort, matte visste inte vad jag helst vill ha så hon köpte lite av varje så att jag skulle få välja, resten sparas till en annan dag


Hmmmm, svårt val


Det blev hamburgaren, MUMS!!!


Matte har jobbat i kväll så jag har varit hemma med husse, vi har varit ute och busat i slasket så nu är jag faktiskt jättetrött, i morgon är det fredag och sen har vi SEMESTER!!!


Sov så gott!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards