BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Lotta - 6 mars 2009 22:26

En konstig arbetsdag har vi haft, bara åkt runt i bilen, en massa ställen var vi på, ett av ställena var hemma hos Rolf, jag sprang ur bilen, glad i hågen, trodde ju att jag skulle få träffa Baloo, fick en smärre chock


Men hallå, vem é du, var é Baloo???


Ja, idag passade inte Rolf Baloo, istället så var Mille där, en stoooor Njuffe, jag blev skitskraj! Mille kastade en blick på mig, insåg att jag var för liten, så han anföll det största han såg, matte!!! Han låste sina framtassar runt hennes midja och (förlåt alla barn) började jucka för glatta livet. Matte blev inte överförtjust precis, var nog inte riktigt den fredagsromantiken hon ville ha, men Mille, han vägrade att släppa taget. Rolf kom till slut till undsättning, han fick bända loss besten och matte återfick andningen.

Vi gick ut på promenad och efter överfallet så höll jag mig låååångt borta, herregud, ett sånt försök på mig och vi får döpa om bloggen till pannkaksstella! Matte råkade gå ett steg framför Mille och det skulle hon INTE ha gjort, i ett nafs hoppade han upp bakifrån och låste tassarna igen, ja vad gör man med sexfixerade killar, matte blev rejält ilsken och sen höll han sig borta


Du Mille, håll dig borta från min matte, hon är UPPTAGEN!


Efter den här pärsen så åkte vi hem och vilade och nu i kväll har vi varit hos farmor och Åke på kalas, en jättetrevlig kväll, god mat, trevligt sällskap!! Flisa var tyvärr inte riktigt kry, hon hade spytt en del så hon låg under husses stol och hämtade kraft en stund, men sen kom vi igång. Med på kalaset var husses moster Eva och hennes man Robert, Robert verkar vara en rejäl hundkännare, mycket gott fick man smaka av honom, MUMS


Finns det något gott där uppe??


Stackars Flisa, mår inte bra..


Du Flisa, jag tigger av din matte medans du vilar


Jag vill busa, Flisa kan du inte försöka?


Du är allt en riktig kompis du, så gott att du mår bättre..


Nu är vi i högform!


Nu kan vi vila lite igen..


Hörru Robert, om jag får smaka så kan vi vara vänner för livet!


Matte fick tyvärr lite ont i huvudet, hon fixar tydligen inte 2 glas rödvin så vi fick åka hem tidigt, men det var roligt så länge det varade, nu är mattes huvud lite bättre, men jag är trött så Go natt på er!

Av Lotta - 6 mars 2009 08:25

Vi har sovit så gott i våra egna sängar, vaknat på strålande humör, eller hmmm, husse sover än så vi får väl se hur han är när han väl kommer upp!

Jag och matte ska åka och jobba en stund, det där med en stund låter bra, då blir det nog inte hela dagen och i dag är det ju fredag så vi har en härlig helg framför oss, tror att livet är nästintill perfekt!!!

I kväll ska jag på kalas, världens bästa farmor fyller år, hurra, hurra, hurra!!!

Flisa kommer också dit, hoppas att det landar en del gott på golvet till oss!


Nä nu är det dags att åka, ska faktiskt bli kul, träffa Bo-Lennart, han har nog saknat mig något alldeles väldigt!


Ha en underbar dag!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards