BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Lotta - 8 mars 2009 18:06

Jag börjar med ett par kort från innan det drog igång här idag


När du husse, par i tvåor är för dåligt, jag ska nog bli pokerproffs


Min favoritvalp och jag


Lena och Flisa kom, i vanliga fall så innebär ju det en rolig promenad så var då inte fallet idag


Snääääälla mattarna, kan vi inte få slippa klippningen??


Förste hund till rakning var jag, jag skötte mig ganska bra idag, det är framme på bröstet som jag inte gillar.... Sen var det Flisas tur, det är knappast roligt att vänta heller...


Nu får ni snart vara klara


tycker jag med....


Efter klippningen drog vi till Björbo, Camilla och Milou kom också dit, en skön promenad, där uppe hade det kommit en hel del snö, så våren är nog inte riktigt på väg än, tyvärr..


Kom igen Milou, jag har så mycket spring i kroppen


Tack Camilla, äpple är så gott


Ett uppfriskande dopp!


Ny energi får man efter doppet!


Tre hundar och en pinne, kan det vara titeln på en ny film kanske? Kolla in alla pinnar Milou har i pälsen...


När vi åkte tog vi vägen om mattes favoritpizzeria, sen ställde hon de doftande pizzorna brevid min bur, hur schysst är det, höll på att bli tokig av alla härliga aromer..

Här hemma satt husse och väntade och inte bara han, farmor och Åke var också här, så trevligt, jag fick fullt med uppmärksamhet och då trivs jag som bäst!


Hej då farmor och Åke, hoppas vi ses snart igen!



Nu blir det nog inte så många mer knop idag


Ha en trevlig kväll, ni som orkar!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards