BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Lotta - 11 mars 2009 21:29

Av en slump sprang vi på Frasse och Felix i skogen, de slog följe med oss, mattarna hade jättetrevligt, men jag tycker att någon av dem (kan inte se skillnad) är ganska jobbig, ett jäkla skällande hela tiden, sen är båda ganska rumpfixerade och det gillar jag INTE, speciellt inte just nu, matte fick nämligen för sig att jag var lite ojämt klippt just där så det skulle hon fixa till i dag, börjar mer och mer likna ett babianarsle och det känns ju inte så kul.... 

Tillåt mig presentera, Felix, eller var det Frasse??


Bevis på rumpfixeringen


De var väldigt intresserade av Flisa, själv flydde jag fältet


För sista gången, sluta nu!!


I badet får man i varje fall vara i fred!!


Även Flisa tog ett dopp!


Nu ikväll har jag varit hemma med husse, matte har ju som sagt varit på bio, att hon jobbar är en sak, men att roa sig utan mig, det borde vara straffbart


Så här sitter jag när jag vill att husse ska klia mig på magen!


Matte har kommit hem, hon råder alla att se "Män som hatar kvinnor", vaddå alla??? Får jag gå på bio då??

Nu ska husse ta med mig ut på kvällskissning


Sov så gott!

Av Lotta - 11 mars 2009 15:56

I dag har matte gjort något lite farligt, hon har filmat mig i bilen samtidigt som hon körde, kan tala om att hon körde inte snabbt och det var inga bilar i närheten. Hon vill att ni ska få höra hur jag låter när vi är på väg till Björbo, eller för den delen andra roliga ställen där jag känner igen mig, jag är alltså varken rädd eller plågad, jag är bara förväntansfull och ivrig!

Av Lotta - 11 mars 2009 09:46

 Lite sovmorgon idag, så gott! Nu har jag först fått min frukost och sen har jag och matte delat på hennes frukostmacka, Mums!

Vi ska åka och jobba strax, jag håller tassarna för att det blir en lunchpromenad med Flisa för i kväll ska mattarna tydligen roa sig utan oss, de ska på bio och dit får inte jag och Flisa följa med, livet är orättvist...

Här är det grått och regn med lite, lite snö i, inte det ultimata vädret, men vad gör det, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!


Hoppas att ni får en underbar dag!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards