BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Lotta - 17 mars 2009 20:09

Det blåste nästan storm utanför kontoret, men när vi kom upp till Björbo hade stormen blåst bort (hihi) En underbar vårpromenad för oss hundar, mattarna tyckte nog oxå att det var gott, men de klagade som vanligt på halkan, ja ja såna petitesser stör ju inte mig!


Blir så full i spring (vår) när solen skiner


Åhå åhej, jag springer ur bild


Stella blodhund hittar nya spår


Här luktar det VÄLDIGT gott


Kamoflage Flisa letar sig neråt


Kolla in diket, nästan som en bäck


Så gott att hämta nya krafter


Följa John, eller följa Stella...


Men... Hur hände det här?? Jag på insidan, matte på utsidan


Hallå, ni kan väl inte lämna mig här????


Vill inte berget matte komma till Stella, får Stella komma till matte!


Nu ikväll hade jag och husse viktiga saker att göra, titta på Elfsborgsmatchen...

Du husse, vem är tröttast av oss tror du?


Vi höll ögonen öppna, ialla fall bitvis så vi vet att Elfsborg vann, bådar gott inför stundande premiär i Allsvenskan.

Moa ringde när hon skulle hem från en kompis, hon tyckte det var lite mörkt så firma Stella&Matte satte på Stålmannendräkterna, eller var det reflexvästarna, och mötte henne på vägen.

Nu ska jag nu sluta mina bruna en stund, hoppas att det är ännu mera vår i morgon!


Sov så gott mina vänner!

Av Lotta - 17 mars 2009 07:41

Solen skiner!!! Om än lite trött (solen alltså) så är den äntligen här!! Nu när jag och matte var ute så såg vi att påskliljorna är på väg upp. sakta, sakta, men ändå!!! Vi får nog vår vi med!

Jag tror att detta blir en bra dag, eftersom matte jobbade länge igår så blir det förhoppningsvis en riktigt lång lunchpromenad idag, jag håller tassarna!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards