BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Lotta - 18 mars 2009 19:59

... alla dagar kunde vara som den här, med vissa undantag...


Lunchpromenad med Flisa som vanligt, solen sken, vi hittade en flaska, livet lekte..


Sitter fint och väntar på kompisen


Jag har kamoflerat mig lite...


En ypperlig leksak, tomflaska


Flisa hade den ett ögonblick,


men jag snodde den, kolla hur jag tar kurvan!


Dike OCH flaska, livet kan knappast bli bättre!!!


Sen kommer undantaget, vi åkte hem för att matte var tvungen att byta om innan något viktigt möte, då drar stollmatte in mig i duschen, jag fattade ingenting...


Jag förstår inte varför du tycker detta är nödvändigt???


Haha, nu får du skura badkaret, rätt åt dig!!


Att soltorka på altanen är toppen, kolla mattes bil, nytvättad, den blänker..


Så var det dags att åka tillbaka till jobbet, massor att göra och sen åkte matte iväg på det där viktigta mötet, jag höll koll på kontoret och inget spännande hände där. Nu ikväll var vi på Nordtorp med Camilla och syskonen Mathoakas, Milou och Tova, vi lekte i 5 minuter och sen var de plötsligt försvunna, både Tova och Milou


Undrar var de tog vägen??


Det blev koppel på för Tova en stund, jag och Milou sprang lösa och sen var det byte, Tova lös och Milou i koppel


Här luktar det gott, tycker både Milou och Tova


 

Ja du Tova, livet är orättvist ibland..


Nu är jag jättetrött, ska försöka få matte att lägga sig tidigt i dag också, beror väl på när hon läst färdigt alla andra bloggar!


Sov gott, för det tänker jag göra!




Av Lotta - 18 mars 2009 07:47

Jag och matte gick och la oss tidigt igår, så gott att vara utsövd. Nu på morgonen har vi läst i kapp "våra" bloggar, hade ingen aning om min mormor Kulans oanade talang, hon har rimmat om "porrande" hundar, ja, mycket ska man läsa...


Jag sitter med mitt goa tuggben och njuter av solens strålar


Det är jättefint väder, idag är inte ens solen trött, jag ser alla möjligheter med detta, vet ni vad matte ser?? Hon ser att hon behöver putsa fönstrena, ja hon är då inte rolig!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards