BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Lotta - 23 mars 2009 19:47

Åhhh så besviken jag blev på matte idag, vi var på jobbet och helt plötsligt var det koppel på och ut i bilen, lunchpromenad trodde jag och ylade av glädje, tji fick jag!!! Matte hade huvudvärk så vi åkte hem :(( Jag vet ju vad matte behöver då, en tablett och lite sömn, jag var t o m så snäll att jag la mitt godaste tuggben hos henne i sängen i fall hon behövde något att snaska på.

När hon vaknade verkade hon lite piggare, hon pratade i telefon och sen kom vår utflyktsväska fram, hoppet tändes!! Nä då hon tar på sig skor och jacka och går i väg utan mig, jag stog i fönstret och skällde så högt jag kunde, bara så att hon skulle inse att hon glömt mig därinne. Hon kom tillbaka ganska fort och efter en stund kom Camilla, Milou och Tova och hämtade oss, matte var förlåten!!

En underbar promenad på Nordtorp, efter en stund var det fikadags, Moas hembakta bullar och gissa vad??? Camilla lät oss hundar få STORA bullbitar att mumsa på, Milou åt nog t o m sin med pappret på!


Otroligt dåliga bilder idag, 3 rörliga hundar och en kass fotograf


Jag försöker få igång Tova, inte så lätt då hon var kopplad


Här har Milou hittat något intressant och jag måste dit o kolla


Camilla bjuder på Moas goda bullar!


Kolla in spökhunden, det är Milou i full fart


Ja, som sagt inga bra bilder, men kul det hade vi, nästan 2 timmar med fullt ös sätter sina spår, jag har fått mig en kvällsdusch i det NYA badrummet så nu ska jag sova!


Natti natti go vänner!

Av Lotta - 23 mars 2009 07:42

Då var det en ny vecka igen, var tar tiden vägen?? Vi hade nog behövt en veckas semester efter den här helgen, både jag och matte är jättetrötta, men det är bara att bita ihop och pallra sig iväg till jobbet, tur för mig att jag kan sova på arbetstid, det kan INTE matte!

Till det positiva: solen skiner, det kommer nog bli en fin dag!


Ha det gott!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards