BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Lotta - 25 mars 2009 21:00

Vi var ju hemma fram till lunch och sen var det dags att ge sig i väg, jag trodde vi skulle till jobbet, men så var det inte, matte körde ner till stan, till Lena och Flisa och där satt Lena på trappan och bara väntade på mig!! Jag fick var hos dem medans matte hade något viktigare för sig. När matte väl kom tillbaka så tog vi en promenad


Flisa på sin hemmaplan


Jag, på besök i storstan :-)


Vad är det här??? En massa jäkla is!!


Äntligen ett dike utan is, sååååå gott för torra trampdynor!


'

Mera is, men jag stampar till rejält!


Sen var det till jobbet en stund, låg och vilade lite, vi hade faktiskt ett litet klickerpass också, det går bättre och bättre, matte har tydligen beställt någon bok också, vi får väl se om vi blir klokare av den.

Husse skulle komma och hämta mig, satt ute och spanade efter Volvon


Matte, jag ser inte vår bil...


Wow, ska jag få åka lastbilen????


¨

Åhhh, blir så glad att se dig husse!


Jag håller mössan, du kör!!


Kände mig väldigt cool där i lastbilen och sen kom något ännu bättre, vi åkte inte hem, vi åkte till farfar och Kirsten och där blev jag då ompysslad, både godis och ost blev det, så trevligt och gott! Här hemma har vi tittat på hockey, booooring!! Nu har matte äntligen kommit hem, hon är inte så pigg så vi ska nog snart gå och lägga oss.


Jag snor alltid en sko när någon kommer hem, idag blev det husses sko som fick en utflykt till soffan när matte kom hem!


Sov så gott mina vänner!

Av Lotta - 25 mars 2009 08:06



När vi gick upp i morse och matte började prata med mig så blev jag skitskraj, vem har varit här och tagit mattes röst??? Hon låter jätteskum!! Vi ska vara hemma på förmiddagen och kurera hennes hals så att hon orkar jobba ikväll, ja inte mig emot! Jag har varit ute och jag har fått frukost, tror att jag ska ta med mig matte och gå och lägga mig igen!


Ha en go dag, hoppas att ni har solsken!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards