BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Lotta - 2 april 2009 20:36

Ja nu är eländet här, 2 fästingar har plockats på mig idag, inget kul, nu har fästinghalsbandet satts på så får vi hoppas att det hjälper.

Otroligt vackert väder i dag med, vi bara njuter! Vi tog som vanligt en Björbopromenad med Flisa, idag var jag tydligen inte lydig, hade kork i båda öronen, lyssnade inte alls på matte så hon var ganska irriterad på mig. Det blir inga bilder från Björbo idag, matte tycker att det blir samma sorts bilder hela tiden.... I stället lägger vi in en film på slutet.


Vi har varit hos mattes chef, han har blomsterhandel så matte fick med sig några blommor hem, jag hjälpte henne att plantera


Vårfint!


Husse har packat barnens grejer, matte och Max har städat, en vanlig torsdag m a o. Jag och matte har varit ute på kvällsrundan, vi gick ner till sjön, busade med bollen och kollade in isläget


Fullt ös


Poserar lite


Vilar lite


Bara 5 minuter hemifrån har vi detta paradis


Matte har lovat att jag ska få bada när ALL is är borta, det är inte långt kvar!


Tänk att det är ljust ända till klockan 20, underbart!


Ja, här kommer då en liten film från "dammen" vid Björbo

Sov så gott mina vänner!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards