BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Lotta - 4 april 2009 21:24

I dag var det dags för aktiveringskurs, vi åkte hemifrån strax efter nio, solen sken redan då. Vi var inte så många och det är ganska perfekt för då behöver man ju inte vänta så länge. Det blev en promenad i en ny, helt underbar skog, i över tre timmar knallade vi omkring och använde oss av naturen för olika sorters hjärngympa, en del dopp i en härlig bäck blev det oxå.


I en stor hög med pinnar, hittade jag just den pinnen som matte hade tagit i!


Det här är Cesare, vi blev jättebra kompisar, hade dunderkul!


Under fikarasten busade vi hela tiden!


Gott att svalka av sig!


Det blev väldigt varmt i solen, över 20 grader så vi var ganska möra när vi kom hem. Husse skulle i väg och se Elfsborgsmatch, men jag och matte stannade hemma, jag somnade stenhårt och vaknade av att matte SKREK, blev skitskraj, undrade vad jag hade gjort, men det visade sig att hon tittade på matchen på tv, dåligt spel ihop med röksug blev nog lite för mycket för henne! Vi tog oss en runda ute för att lugna ner henne, nu var isen borta på sjön och matte håller ju vad hon lovar...



Som den badbrud jag är så vill jag ligga i sanden först


Hmmm, inte varmt direkt...


....men jag är ju ingen kruka!


Husse ringde och ville bli hämtad nere i stan, när vi kom ner så ville Lena ha skjuts hem till farmor där Flisa hade tillbringat kvällen, vi följde med upp till farmor och Åke för att umgås en stund!


Här har man utsikt över hela stan!


Farmor är så snäll och plockar undan allt i fönstret, här ligger jag bra!


Nu är vi hemma, det har varit en lång dag, jag är helt slut, nu ska jag sova så jag orkar med kursen i morgon!



Sov så gott kompisar!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards