BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Lotta - 17 april 2009 22:02

Vi hade sovmorgon idag och ni vet ju hur det brukar vara, upp tidigt och städa, städa, städa... Vi gick upp tidigt, men vi städade inte, matte orkade inte, vi tog det lugnt, var ute i det fina vädret och gosade i soffan. Sen hände det något konstigt, matte gick ut och när hon kom in så var hon svart i ögonen och arg som ett bi, jag blev nästan lite rädd.. Visade sig att hon hade rykt ihop med grannen (hon som roar sig med att riva ner vårt staket), matte muttrade något om att bosätta sig i skogen, helt utan grannar! Efter detta så var det liksom slut på det mysiga så vi åkte och jobbade, eftersom vi kom till jobbet i go tid så tränade vi lite klicker, är det någon som har något tips hur matte ska lära mig att sätta tassen på musmattan, jag vill bara "dutta" med nosen??


Matte har jobbat ikväll så husse kom och hämtade mig, vi har varit och tittat på Max fotbollsmatch, de vann!! Camilla var där med Tova, jag saknade Milou! Jag och husse har busat en massa i trädgården, jag leker kamphund, morrar och biter i kopplet, men slutar så fort husse säger till!


Nu har matte kommit hem, humöret har lugnat ner sig så vi ska nog ha en go helg trots allt! Inga bilder idag, kommer i morgon..


Sov nu Gott go vänner och är det någon som kan tänka sig att köpa grannens hus så blir vi glada!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards