BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Lotta - 20 april 2009 21:18

Jag hatar verkligen måndag morgon, vill bara sova vidare!! Matte släpade med mig till jobbet, skittråkigt hela dagen!! På vägen tog vi i alla fall vägen om skogen, Flisa och Lena var redan där, solen sken, jag hittade en stor hög med SKIT att rulla mig i. så gott!! Matte blev så grinig, hon fattar inte det där med livets goda!


Är det en spökbild, eller är det bara så att matte är en jäkligt dålig fotograf???


Kommer ni någongång era slöfockar?


Ser ut som chokladsås, men enligt matte så slutar alla likheter där


Ännu en usel bild, men fart det fanns det i oss!


Flisa pustar ut


Jag vill då ta ett varv till!!


När vi kom hem blev det en ovanlig dusch, vattenkannan ute på gräsmattan, det gillade jag verkligen inte!!! Matte ville inte ha in skitlukten i huset, hmmmm, hon doftar inte direkt hallon alla gånger hon heller..

Fick sista avsköljningen inne i värmen och sen var det ut i bilen igen, vi åkte till metropolen Skene, husse hade spenderarbyxorna på sig


Du husse om du vill lägga en massa pengar på mig så finns det faktiskt roligare saker..


Nä, skämt åtsido, jag är väldigt glad över mitt nya fina klippbord, tack Torstens matte Eva för tipset, ska jag plågas så kan jag ju få göra det med stil!


Men du matte, vi behövde ju inte inviga det idag...


Belöning kom efteråt


Tack husse, tuggbenen var väldigt goda!!!


Nu är måndagen strax till ända, Sov så Sött!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards