BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Lotta - 24 april 2009 21:21

Var riktigt jäkla trött i morse



Matte, kan vi inte skolka idag??


Nähä det gick inte det! Vi jobbade fram till lunch, åkte hem och började göra fredagsfint, barnen kom :-) Matte städade, Moa lastade bilen full med diverse grejer och Max lagade mat som sedan intogs på altanen i solskenet, vilket gott liv!!

Sen var det dags att åka till Fristads hundskola, det är där vi går på agilitykurs, i dag var det öppet hus, det kom tyvärr inte så många, kanske var FÖR fint väder, men vi som kom hade jättekul!


Jag, Flisa och en busig kille vid namn Mille


Han var väldigt intresserad av min bakdel


En hög med härligt glada hundar!


Buster, 13 veckor av rasen Schapendoes, tror ni att matte blev som tokig eller???


Där står han och ser söt ut, de vet precis hur de ska göra, valparna...


Flisa var (till skillnad från mig) väldigt nyfiken på valpen


Usch, valpar är alldeles för söta, jag blir ju alldeles bortglömd


Här ska jag få godis av valpens matte, jag håller mig på lite avstånd..


Vi hade jättetrevligt, varmt och skönt, människorna fikade och pratade hund och vi hundar lekte och pratade inte om människor!

När vi kom hem så haltade jag, matte har klämt och känt på mitt ben men det reagerar jag inte på, ska ta mig en go natts sömn så är det nog borta i morgon.

Max har kompisar i källaren, det ska LANas, Moa har killar i trädgården hon, de hoppar studsmatta och leker dunken, det är en poppis tjej, vår Moa :-)


Chipsen har kommit fram (det är ju fredag) det har genomförts ett test i det här i huset. Om jag ligger i hallen och sover så kan matte äta chips i tv-rummet, jag vaknar inte, tar husse däremot  chips så kommer jag som ett skott, jag hör alltså skillnad på deras sätt att äta, jag sitter alltid hos husse när det är chipsdags, han är faktiskt ganska generös, av matte får jag dock inget, lite dumt med tanke på att hon borde tänka på figuren...


Nu är det läggdags för min del, ska ju bli fint väder i morgon då vill jag vara pigg!


Sov så gott, vakna torrt!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards