BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 30 april 2009

Av Lotta - 30 april 2009 23:27

I dag slapp jag inte undan längre! I går kväll och i morse var mitt ben sämre så matte ringde till doktorn, hua, gillar det inte alls! Vi åkte till Husdjurshälsan i Göteborg och även om jag nu inte uppskattar veterinärer alls så måste jag hålla med husse och matte, fantastiskt ställe, så vänliga, så trevligt bemötande.. Jag har en inflamation i benet, har fått medecin och ska hålla mig väldigt lugn i 2 veckor!!!! Det kommer inte att bli lätt, men vi får göra det bästa av situationen. Jag fick en spruta med lugnande när vi var där så att de skulle kunna undersöka ordentligt, sen innan vi skulle hem fick jag en spruta med något "uppiggande", så där jäkla pigg blev jag inte... Jag raglade runt här hemma med huvudet på sne, benen ville inte alls lyda, det höll på i flera timmar men sen började jag återhämta mig


Hos farbror doktorn efter den lugnande sprutan, sover gott!


Här vilar jag och husse efter att vi kommit hem, tack snälla husse för att du tog ledigt och följde med oss idag!


Lite senare på kvällen kom farmor och Åke, med sig hade de en massa godsaker, grilldags!!

Åke och husse laddar grillen


Det ska sittas ute och äta för första gången i år


Men husse, jag vill sitta på dina fötter!


Blir det något kvar till mig???


Ett gott ben fick jag av matte efter veterinärsbesöket


Jag tar hand om våra gäster!


Nu har farmor och Åke åkt hem, barnen sover, jag ska oxå gå och lägga mig snart.. Vill tacka för alla krya på mig hälsningar jag fått, både här i bloggen och per telefon, många som har varit bekymrade för mig idag, men nu är jag (nästan) som vanligt igen....



Sov så gott mina underbara vänner, tack för att ni finns!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards