BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Lotta - 11 maj 2009 21:13

Varken jag eller matte är på topp idag.... Mitt haltande är inte bra än, nu har jag varit stilla i 2 veckor, men jag haltar fortfarande lite grann, inte så mycket som förut men det är defenitivt inte bra. Matte blir så ledsen, hon känner sig som en djurplågare som inte tar ut mig i skogen eller låter mig busa.... Blir nog ännu ett besök hos veterinären, hua mig...


Jag har varit med husse i trädgården nu ikväll


Matte kastade ut en massa gott på gräsmattan


Det var visst min kvällsmat, vad gör det, jag roade mig en stund


Påskliljorna sjunger på sista versen


Medans jag och matte kollade blommor la Moa ut ett litet spår åt mig, hon är snäll hon!


Far och son Kryh snickrar på mitt staket


Max är inte bara duktig på fotboll och staketbygge, han är en jäkel på spanska också, fick MVG på spanskaprovet!!!!


Nä, vi går nog och lägger oss nu, man kan sova bort dåligt humör va?


Sov så gott!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards