BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Lotta - 18 maj 2009 21:34

Ja, nu har vi flyttat, från badrummet nere i källaren till badrummet på övervåningen! Äntligen så är det klart, husses stora badrumsprojekt, han har lagt ner mycket tid, svett och svordommar där uppe. Jag vet att detta är en hundblogg men jag är så oerhört stolt över min duktiga husse så jag lägger upp lite bilder och jag kan tillägga att duschen har blivit mitt nya favoritställe, ja att sova på alltså, jag vill ju INTE duscha..


Allting har husse gjort!


Där bakom finns det handdukar och andra bra att ha saker


Här inne gillar jag att ligga


Visst har han varit duktig, min husse!



Efter jobbet åkte vi till ännu en ny skog, vid Elfsborgsstugan denna gången, varken jag eller matte blev överförtjusta, det var väldigt fint, menspåren var dåligt märkta och det var väldigt lerigt


Fint!


Matte, varför står du bara där och ropar på mig??


Sluta skrika jag lyssnar inte ändå..


Jasså, vi tränar inkallning menar du?? Kommer väl då..


Kan vi kanske fortsätta FRAMÅT nu??


Kolla under det gröna, en massa härligt vatten, som jag idag INTE fick prova...


Matte har fått någon fix idé om att jag måste komma när hon ropar, förstår inte varför??? Hon är ju oftast bakom mig, då borde väl hon rimligtvis komma till mig? Hon säger att hon måste ha pli på mig nu när hon ska ut med två hundar, varför ska jag straffas för att hon skaffar valp??  Sen så kopplade hon mig när vi gick förbi ett härligt sunkigt dike, hon ville tydligen inte skura det nya badrummet idag.... Taskigt....


Husse, matte och Farmor skulle iväg och se på Moa ikväll, en uppvisning där de gjorde ABBA the musical, de var jätteduktiga!!!

Åke stannade hemma med mig och efter en stund kom husse och farmor, men inte matte?? Dröjde lite till så kom hon gåendes med Camilla och MILOU!! Vi fick busa på baksida, sen var han inne och åt upp min mat, det sägs ju att vägen till mannens hjärta går via magsäcken, hoppas att han gillade min mat!


Man måste pussas lite...


Vi gosar lite, på vårt sätt


Vi har varsinn boll


Vi hade en trevlig stund och kanske, kanske så ska Milou sova över hos mig snart, tänk första fästmansövernattningen, jag hade tänkt en god 5-rättersmeny och lite romantiskt musik, tror ni han köper det?

Husse har även hjälpt farmor och Åke med deras dator ikväll, nu ska deras internet fungera, det måste det, annars kan de ju inte läsa min blogg!


Vad gör ni där i soffan allihop, jag vill oxå vara med!


Finns det hjärterum så finns det stjärterum!


Ja det var min dag, jag är ganska trött, tänkte gå och knoppa nu


Sov Så Sött!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards