BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Lotta - 20 maj 2009 21:09

Vi börjar med bilderna från igår,


Väntar på brorsan


Vi har tagit ett härligt dopp i dyn


Vi busade en del, som vanligt


Rocky drar iväg på ett litet äventyr..


Kolla vad Mia hade gjort i ordning till mig, vaddå, jag är väl inte bortskämd??


En massa roliga och goda grejer bara till mig!


På min och Mias promenad hittade vi ett godisträd


I trädgården fanns en rolig boll


Jag och Anton busade. läääänge!


Lite gos med mormor Kulan


Ännu mera gos, med morfar


Ja det var gårdagen det, trodde ju att vi var lediga idag med tanke på hur sent vi kom hem i går, men icke sa nicke, här skulle vi upp i ottan för att jobba


Jag är trött, låt mig va


Hör vad jag säger, ta bort kameran!!!


Vi slutade faktiskt tidigt, åkte hem och sov en stund, sen var det dags, vi skulle äntligen åka på Agilityn, jag har ju missat 3 gånger i och med min sjukskrivning. När vi kom dit blev jag totalt överlycklig och enligt matte totalt skitjobbig, jag var överallt på en gång, ingen större ordning alltså, men så helt plötsligt trillade poletten ner, allt gick som det skulle! A-hindret tog jag med en gång, likaså tunneln med släp (eller vad det kallas), sen skulle vi prova på däcket för första gången, jag klarade det med, direkt, ja det är faktiskt så, att jag klarade allt, värre var det med matte, hon hängde inte riktigt med! Det verkar som jag är ikapp de andra och det känns skönt, nästa gång är sista gången, då ska det vara en liten bana så nu gäller det att vi övar i veckan.


Så här trött var jag när vi kom hem!


I morgon ska vi vara lediga, känns gott!


Sov så gott mina vänner!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards