BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Lotta - 21 maj 2009 20:54

Ledig dag i dag, skönt!! Jag och matte sov till 9, husse sov en bra stund till, alla nöjda och (mer eller mindre) pigga.

Vi tog bilen, mötte upp Lena och Flisa, Camilla, Moa och Milou, nu skulle det letas bra platser till spårkursen i juni! En härlig promenad blev det och riktigt bra ställen hittade vi!


Nu ska vi ut och ha det trevligt


Jag hämtade en go pinne i sjön


En Gremlin kanske??? Näää, det är ju jag som försöker få ur vattnet ur öronen!


Livet på en pinne!


Flisa har oxå hittat sig en pinne


Milou badade, läääääänge!


Jag höll honom sällskap en stund, men orkade inte lika länge som han


Fikapaus för människorna, fruktstund för oss vovvar, Camilla har alltid något gott med till oss!!


Ursäkta, har ni sett min matte??


Där är du ju, kom igen nu, sluta söla!!


När vi kom hem så var det naturligtvis dusch som gällde, sen däckade jag på soffan medans det städades och lagades mat, orkade inte ens tigga... Jag vaknade till liv i slutet på Elfsborgsmatchen så när den var slut åkte vi till Brukshundsklubben för att träna lite, husse åkte också med. Det var länge sen jag var där uppe så jag var lite splittrad, många härliga dofter, men lite träning blev det!


Jag har stenkoll på godiset i mattes hand


Tungan rätt i mun


Sniffar lite, kan ju finnas några bortglömda godbitar...


Syns det att jag är ganska nöjd med den här dagen?!


Jag och matte är lediga i morgon med, vi ska tydligen iväg på utflykt då med, en hemlis säger matte, hoppas att det blir något kul... Sen i morgon eftermiddag kommer barnen, som jag har längtat!!


Nu ska jag snart sova, behöver vila upp mig, det är jobbigt att vara ledig...


Sov så Sött

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards