BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Lotta - 23 maj 2009 22:55

Jag och matte gav oss ut på en liten morgonpromenad vid 9-tiden, ganska härligt väder och väldigt trevligt folk sprang vi på.. Cicci och hennes norrländska matte pratade vi med en stund, matten hade väldigt god torkad lever i fickan som jag fick smaka på, en bra start på dagen m a o!

Efter frukosten pratade matte med Lena i telefon, trodde att det var dagens promenad som bestämdes, ack så fel jag hade!!


Tror inte det är sant, matte åkte ifrån mig!!!


Jodå, mattarna skulle på stan och roa sig, marknad var det visst, aptrist för mig, och inget hade hon med sig hem till sin lilla hund heller...

Efter detta fick jag i alla fall följa med, Hestra stugan nästa och där väntade Lena och Flisa på oss


Då var man på topp igen då


Kom igen Flisa, vi måste ju hitta någon härlig pöl...


Åhhhh, svalkar gott på lilla magen!



Nya krafter till nya språngmarscher


Nästa badställe, aningens renare vatten


Pusta ut lite..


Lite godisletning


När vi kom så var både husse och Moa ute och grejade i trädgården, eller ja, husse hade lite paus och stog och pratade med en av våra bra grannar, jag ville jättegärna vara med dem ute, men det fick jag inte!!! Här skulle minsann duschas


Efter duschen fick jag vackert vara inne, jag skulle tydligen hållas ren..


Matte och Moa har bakat, det hör ju inte direkt till vanligheterna så jag tyckte det var vansinnigt spännande, allra helst elvispen var jag nyfiken på..

När det vispats klart var matte snäll, jag skulle få slicka rent en av visparna


Jag vill så gärna, men jag vågar inte


Tack husse, när du håller då törs jag!!


Nu ikväll har jag fått förklaringen till varför jag inte fick skita ner mig mer


KLIPPDAGS!!!


Man tycker ju att matte borde ha något roligare för sig en lördagskväll, men nu är jag klippt, huvudet, svansen och mina fina tovor på insidan av frambenen, det kunde varit värre, jag slapp maskinen idag!


Nu ska vi sova, det är tydligen något på gång i morgon, undrar vad???


Sov så gott kompisar!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards