BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Lotta - 28 maj 2009 21:25

Jag tror aldrig jag har sett matte så trött som hon är nu, den här veckan har varit jobbig.. Det var mycket på jobbet och på eftermiddagen skulle hon iväg på möte, jag fick naturligtvis inte följa och jag visade mitt missnöje genom att spy ner kontoret, Danne var där och tog hand om både mig och spyan som tur var!

Max spelade match ikväll, jag, husse och Moa gick dit för att kolla, matte ville vara hemma själv en stund?? Det var konstigt väder, solsken, regn och hagel, allt detta under en fotbollsmatch..


 

Jag följer matchen med spänning!


Tyvärr blev det förlust för Max och Sjömarken.. När vi kom höll matte på med städning, oxå ett roligt sätt att tillbringa sin ensamtid på..


Här ligger jag och har stenkoll på dammsugaren, gillar den INTE..


Strykningen gillar jag desto mer, höll matte sällskap hela tiden. Barnens grejer har packats, tänk vad en vecka går fort, i morgon åker de till Milou och Tova, får väl se om man springer på dem under veckan??


Det har varit en liten minimyskväll:

Jag intog en strategisk placering vid Moas fötter, allt som tappas är MITT!!


Känns faktiskt ganska gott att ta det lugnt en dag, nu är det ju snart helg igen, hoppas att matte kan varva ner lite bara...

Jag avslutar med en bild på vinsten i Doristävlingen, det blev varsinn handduk till Juni och Cola, hoppas de blir nöjda med priset som kommer från Sykulan



Sov så gott, vakna torrt....


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards