BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Lotta - 31 maj 2009 21:32

Snacka om sovmorgon, klockan var över 10.30 när matte väckte mig, vi har sovit så gott, gissar att vi behövde det... Efter en sen frukost åkte matte till Knalleland, jag fick stanna hemma med husse och han tog med mig till idrottsgården där Max spelade match. Matte kom dit när hon shoppat färdigt, med sig hade hon en vattenflaska till mig, ganska gott så där i värmen... Camilla var där, utan hundar, så jag fick allt lite gos utav henne, sen var det fler som lät sig charmas av mig, jäklar va uppmärksamhet man kan få!


Efter middagen så dök Flisa upp, Lena skulle iväg och roa sig så Flisa får roa sig här


Vi vaktar Sjömarken


Jo förresten, jag löper, ja inte Stockholm Maraton utan jag tjejlöper, matte tycker att det var lite dumt just nu, men va fasen, Primo kommer ju om fjorton dar, jag vill ju att han ska visa lite intresse för mig då...


Matte tog med mig och Flisa på promenad, hon hade utlovat ett dopp, men när vi kom ner till vattnet så var det massor med folk där så det var bara att gå hem igen, men matte stoppade in oss i bilen och letade upp en annan badplats, ibland så är hon snäll...


Flisa hoppade i direkt



 Jag gjorde henne sällskap, svalkar skönt


 Måste testa en grej...


 ....japp, sand och blöt päls är en go kombination


 Matte tvinga i mig igen, ville att jag skulle skölja bort sanden


 Jag var väl inte direkt nödbedd...


När vi kom hem så höll husse på med staketet, nu är det nästan klart, så klart att jag och Flisa slagg linan, jäklars va mycket plats vi hade att röra oss på


Flisa hade inte mycket ork kvar


Jag ville busa


Var det kvällsmatsdags sa du???


Middag för två..


Ja det är faktiskt ganska mysigt att vara två, så det kan nog bli bra med Doris när hon har växt till sig! Nu kommer nog Lena och hämtar Flisa snart, undrar vad jag ska hitta på då?? Kankse sova lite??


Sussa sött!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards