BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Lotta - 22 juni 2009 21:50

Vi har jobbat idag, jag, Doris och matte, typiskt att man ska behöva göradet när solen skiner ute! Vi längtar så efter semester, i morgon får nog vi hundar vara hemma med husse medans matte jobbar, alltid något!


I dag togs Doris ner i källaren, jag vet ju vad det innebär så jag smög med för att titta på när hon skulle plågas... Ja, det var alltså klippning på gång... De tog upp Doris på bordet och satte igång klippmaskinen,vad tror ni valprackarn gör??? Jodå, hon står så snällt såååå! Hör husse och matte prata om hur duktig hon é, jämfört med vaddå tror ni??? Jag kan väl inte hjälpa att jag var livrädd för den där maskinen när jag var valp! Tror ni inte att jag åkte upp på bordet sen, lite tovborttagning, usch vad trött jag blir!!!


Nyklippt Doris, det togs inte allt, hon ska tydligen klippas en gång till snart... Mörk blev hon i alla fall!


Vi är ute och vaktar Sjömarken


Jag försöker se cool ut


men blir överfallen istället


Här kan man enligt matte se att Doris fick lite "midja" efter klippningen


Hon kan se VÄLDIGT oskyldig ut!



Nu ska vi se färdigt på Persbrandt på tv, det är tydligen viktigt tycker matte, undrar varför???


Go natt Go vänner




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards