BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Lotta - 24 juni 2009 20:26

Nu är det verkligen varmt och man ska inte klaga.. Jag och Doris ligger mest och flämtar för att piggna till framåt kvällen. På eftermiddagen tog matte bara med sig Doris ut och då blev jag lite småsur, när hon sen satte in mig i en olidligt varm bil så var jag på väg att idiotförklara henne!!! Men det blev faktiskt bra, viåkte till Byttorp och där stog Annika och väntade på oss och med henne så var Saga, hennes hund??? Jag har aldrig fattat att hon har hund, kanske därför hon alltid har gott hundgodis i fickan??


Se så fin hon är, Saga!


Vi gick en sväng i skogen för att lära känna varandra och sen gick vi ner för att bada, det var många som vill bada idag, så det var kösystem, men vi fick ett skönt dopp till slut


Det var svalt och skönt


Här är en stor kille som oxå fick sig ett dopp


Saga gillar pinnar


Och hon fullkomligt älskar bollar


Hon simmade bra oxå


Badbruden Stella


Annika kollar att vi sköter oss!


Det var riktigt kul att träffa Annika så här "privat" och inte bara på jobbet, hörde sen att de pratade om att vi ska ses fler gånger och att vi kan lägga spår, en idé som jag köper rätt av!!


När vi kom hem så visade det sig att Doris saknat oss massor så jag fick ju ägna mig lite åt henne


Doris tar sats


Honkommer närmare


Hon skriker lite


Det är JAG som bestämmer!


Doris har kommit på något nytt, det är bäst att skita på mattan och då menar vi inte gräsmattan, det ska vara den vita mattan i Moas rum, den är nu nytvättad och kommer nog inte läggas på på ett tag...


Nu ska vi kolla lite tv innan läggdags


Sov sött!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards