BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Lotta - 2 juli 2009 21:51

..... väntar vi på, varje eftermiddag ser det ut att dra ihop sig till oväder, men än så länge har det inte kommit, matte säger att det blir när vi semester, hon är lika positiv som vanligt m a o....


I går fick jag vara ensam hemma och tjura medans matte och Doris åkte iväg, de var borta väääääldigt länge och när de kom tillbaka så hade de varit hos veterinären (då slutade jag att tjura) Doris har urinvägsinfektion och har nu fått medicin, så nu hoppas vi att hon blir bättre snart.


I dag har det varit klippning av Doris i källaren, själv råkade jag bara ut för lite tovborttagning


Jaha, här står hon på bordet, får man det????


Nyklippt och fin, vänder andra sidan till


Jag vet att man inte får stå på bordet, så jag satte mig



Nu ikväll har jag matte varit iväg på en ganska sen promenad, det är bra för då har de flesta gått hem så jag får bada ifred


Jag ska ha den lilla pinnen


Tar en liten extra sväng


Så gott att simma, UTAN koppel


Måste torka mig lite...


När vi kom hem så var det bus med Doris i trädgården som gällde, husse har sparkat boll med oss, Doris börjar få en väldig fart, ja, hon är ju inte lika snabb som mig, men snabb det är hon!


Buset fortsatte inne!



Nu ska vi snart knoppa, i morgon är det fredag, äntligen!!!


Sov så sött!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards