BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Lotta - 5 juli 2009 19:38

Ja så har ännu en helg kommit och gått, det har varit varmt, men idag har det både åskat och regnat så temperaturen har gått ner många grader, ganska skönt faktiskt.


Vi har varit ute mycket, både i trädgården och på promenader med tillhärande bad. Husse har nu fixat till staketet på baksidan så vi inte kan rymma in till grannen mer.


Nu är Flisa här, Lena är iväg och dansar och eftersom Flisa inte gillar åska så får hon vara med oss. Det är lite problematiskt oss tjejer emellan nu efter att vi löpt 2 gånger var, vi kan inte komma överens om vem som ska bestämma, vi får tro att det löser sig så småningom


När det är varmt ute så gäller det att inte vara för långt från vattenskålen


Jag säger bara en sak; TITTUT!!


Flisa och Doris busar och jag övervakar


Jag o Flisa leker argaleken, Doris fattar som vanligt ingenting


Vi kan i allafall vara nära varandra


men ge fan i min boll...


Flisa försöker ta si till grannen, men tji fick hon...


Jag gör lite dansmoves, tänkte ta över efter Michael Jackson..


Nej Doris, det är min fläck, hitta en egen...


Fattar ni hur jag har det??? En som tar kort och en som nosar, jag får inte ens kissa ifred!!!


Ett fredligt kort på oss alla 3



Matte säger att jag är en riktigt tjurtant (ska hon säga!!!) Jag måste väl få sätta ner tassen i mitt eget hem??  Ja ja det löser sig nog ..... 

Nu ska vi slöa mer, se på tv, lägga oss i tid föt i morgon ska vi jobba igen..


Sov gott vakna torrt!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards