BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Lotta - 17 augusti 2009 21:53

I morse när lockan ringde var vi riktigt trötta, ja inte Doris då, hon är morgonpigg den...

Vi jobbade bara halv dag idag, lite lagom lyxigt så där, när vi kom hem så kom mattes kompis Kajsa på besök, med sig hade hon sin son Hampus, en redig kille på 2 år och 4 månader, både jag och Doris var lite avvaktande först men sen gick det bra. Vi tog oss en promenad för att bekanta oss


DyngDorran på gott humör som vanligt


Ja, jag var väl inte så ledsen jag heller


Blandning mellan Lagotto och Fladdermus?


Hampus funderade på om han skulle våga sig ur vagnen


Doris med MIN leksak


finns bara en sak att göra, mula ner henne!!!


Sen var det bara att ta tillbaka den...


Jodå, Hampus vågade sig ur vagnen, upp på en sten


Där stog han och mös, medans vi busade vidare


Bra balans!!!


Hampus hittade en rolig gren


Som jag snodde...


På vägen hem fick vi syn på den här larven, den var ganska stor, som mattes långfinger ungefär, kommer att bli en nattfjäril som heter Ligustersvärmare och är den största i Sverige (matte har läst på)


Här hemma åt Hampus sedan pannkakor och som den schyssta killen han är så blev det lite över till mig och Doris, med blåbärssylt, mums!! Ja den killen får gärna komma hit igen!!


När de åkte hem så åkte jag o matte till skogen, dags för dejt med MILOU!!!


Matte muttrar att det är omöjligt att få bra kort på oss, vi är för snabba!


Se så snygg han är, inte konstig att jag får hjärtklappning!!


O så jagar vi lite till..


När vi kom hem så var det pannkaksdags igen, snacka om att vara i himlen


Husse du är väl inte snål??!!


Nä, tänkte väl det!!


Nu till dagens Doris; hon är ju alltid med när man plockar i diskmaskinen, där kan ju finnas en massa gott, i dag fick hon dock syn på något konstigt där inne, en liten brun Lagotto, hon blev helt vansinnig, skällde som en tok, att det var sig själv hon såg har hon fortfarande inte fattat så nu skäller hon t o m när maskinen är stängd, allt för att skräma inkräktaren..


Ja, ibland går inte hissen ända upp...


Nu ska jag snart sova


Så så gott alla vänner!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards