BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Lotta - 2 oktober 2009 22:08

Ska börja med att berätta att min s k knöl har krympt, MYCKET!! Vi är väldigt nöjda över detta, jag ska äta medicin ett par dagar till så vi hoppas att den försvinner helt...


Det har varit en jobbig vecka, i alla fall för matte, mycket arbete... Men nu så är det ju äntligen fredag, sovmorgon i morgon, eller??? Nej det är tydligen i morgon som Doris ska ut och STÅ???

Vi tog med Annika och Saga ut och rekade idag, det är nämligen så att Doris inte kan stå var som helst, nä då, det är på ett speciellt ställe, hur knäppt är inte det?? Matte är lite orolig över att köra vilse, ja jag tror att hon är lite nervös inför morgondagen, men det erkänner hon aldrig..

Vi hittade rätt till slut och gick en sväng i den härliga höstsolen


  

Annika hade med sig köttbullar, Dorran var inte sen att tigga

 

 

  

Det fanns så det räckte till oss alla 3

 

 

  

Köttbullar i magen och spring i benen

 

 

  

Nya ställen, nya spännande dofter

 

 

  

Tigger lite till, jag har lite hängläpp, men jag hänger inte läpp Skrattande

 

 

  

Ja skynda dig Saga, det är mer gottis på gång!!

 

 

  

Se så fina vi är!

 

 

  

Jag hittade en trevlig pinne

 

 

  

den var ju Doris tvungen att ta

 

 

  

Jäkla skitunge.... Se så mallig hon é

 

 

  

Hmmm att de orkar de där ungdommarna...

 

 

  

Saga har kanonfin kontakt med matte Annika

 

 

  

I´m on top of the world, eller ja, jag är högst upp på hindret i alla fall

 

 

  

Fräck "stenstaty"

 

 

  

Ja, vad tror ni om Dorrans chanser i morgon, för oss är hon finast i världen oavsett!!

 


Ha en underbar helg min vänner!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards