BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Lotta - 10 oktober 2009 00:15

...... för i dag var det Flisas 2-års dag, HURRA, HURRA, HURRA!

 

  

Min fina bästis!!


Det bästa är att Flisa har firat sin dag här hos oss!!! Vi var i skogen på dan med mattarna och Doris förstås, sen följde Flisa med hem eftersom Lena skulle ut på festligheter i kväll.

 

När vi kom hem från skogen var vi trädgården


  

Vad ovanligt; Doris käkar gräs

 

 

  

Jag och Flisa lurade runt i godan ro

 

 

  

Doris tuggade även lite träd

 

 

  

Undrar vem som kommer nu????

 

 

  

Det var ju Milou!!!

 

 

  

Det blev en Lagottohög i trädgården

 

 

  

Jag ligger o kollar in läget!

 

 

  

Flisa hittade Plommon

 

 

  

Jag och Milou föredrog päron

 

 

  

Var tog han vägen??

 

 

  

Jaha, han retas med min matte :-))

 

 

  

När husse kom hem blev vi alla lika glada!


Det är så kul att vara många när man är ute och busar så vi har aft en trevlig dag och inte blev den sämre när vi kom in


  

Moa hade varit så duktig och bakat goda bullar, alldeles själv, ja det är en redig tjej det!!

 

Nu i kväll har vi haft gäster men det får jag nog berätta om i morgon för nu är vi trötta! Flisa ska sova över så det är nog dags att vi går och lägger oss!

 

Ha en fortsatt trevlig helg!

 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards