BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Lotta - 30 november 2009 21:15

Tjenare, Doris här :-)


I går kväll när matte skulle torka mina tassar, vilket jag tycker är helt onödigt, så gjorde det väldans ont, det gjorde så ont så matte inte riktigt kunde se vad/var det var, jag var ganska snabb på att dra undan tassen och se ynklig ut...

I morse när jag återigen skrek till vid den onödiga torkningen så gav inte matte sig och där, mitt i all päls så kunde hon se att min klo hade spruckit   


Fram på eftermiddagen åkte vi till husses jobb men det var bara Stella som fick gå in där, jag och matte åkte vidare, jag brukar ju alltid vara ganska så mallig när vi ger oss iväg utan syrran, det skulle jag dock inte vara idag, vi åkte till veterinären.....


Han tog fram klosaxen och klippte så mycket han kunde och jäklars vad jag skrek, inget roligt alls, gjorde ju döont ju, jag har fått mediciner som jag ska ta så att det inte blir infekterat, dessutom har jag fått en sko som jag ska ha på tassen när vi går ut, hur kul é de??? Till råga på allt elände så fick vi med oss en tratt, om jag börjar slicka på tassen åker tratten på.... Ja det är inte mycket som är roligt vill jag lova.... Nu får vi hoppas att allt läker som det ska annars så blir det till att operera bort klon :-((


Ha det gott alla vännerna och var rädda om era klor!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards