BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Lotta - 3 december 2009 16:14

I dag tog matte lite komp och vi drog till skogen med Saga och Annika. Matte hittade benskyddstejp på jobbet som hon tog runt Dorrans sko så i dag fick vi vara lösa allihop, SKOJ!!!


  

Trallala, nu ska vi ut i skogen...

 

   

Dorriga D med Dojjan...

 

    

Här försöker hon få bort den, men den satt som berget

 

  

Saga söt som socker

 

  

Doris tigger fint

 

  

En till som tigger så fint

 

  

Osså jag då förståss

 

  

Många spännande dofter när det är frost

 

   

Jag är en mycket klok hund, väntar på mattarna när de andra är som yra höns

 

  

Får man inga skor av matte så får man ordna egna stövlar :-)

 

   

Bus på fotbollsplanen på väg hem

 

    

Dorran tokspringer

 

   

Mera bus

 

     

Kolla in gaddarna på Dorran, hua mig!!

 

  

Nej, jag tror jag hoppar nog över det här...

 

   

Saga orkade inte riktigt med oss på slutet, så hon fann egna vägar


Ber om ursäkt för suddiga bilder, mattes fel så klart...

Nu ska matte iväg på bio med Lena, tror ni att vi får följa med?? Nej självklart inte!! När ska hon tänka på oss och låta oss ha lite kul?? Säger som Malte o Snoken, SKITMATTE!!!

Hon har även börjat prata om att hon och husse ska på semester nästa vecka, jag tänker husvagn, jag tänker Örns Camping, jag tänker på Mias goda mat... Men det ska tydligen vara en HUNDFRI semester, vad är det??? Var ska vi vara???

Ja livet är orättvist....

 

Nu ska vi sitta fint och se trånande ut när matte ska åka så att hon har dåligt samvete HELA kvällen , hoppas vi kan övertala husse till något riktigt skojigt i kväll så att matte ångrar att hon far iväg utan oss...


  

Hur kan du åka ifrån oss matte????



Ha en riktigt trevlig kväll våra vänner!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards