BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Lotta - 10 december 2009 22:05

Nu är det matte Lotta som bloggar.. Det är så tomt här hemma, jag körde Stella och Doris till Kulan och Elliot idag, Doris skall vara där och Stella ska vara hos Mia över helgen medans jag och hussen åker till Tallin..


  

I morse packade jag varsin påse till mina älsklingar!!


Hundarna var väldigt förväntansfulla, Stella ylade nästan hela vägen i bilen :-)

Vi har varit i skogen med Elliot, Zacco och Yumma, jättetrevligt, bilder kommer alldeles säkert i Elliots blogg senare ikväll. Mia och Emma kom ut för att hämta Stella, hon ska vara där på nätterna och sen är allihop hos Kulan på dagarna, det lär nog vara fullt upp :-)

 

Det var väldigt tomt att komma hem utan hundar, jag och Moa har julpyntat lite, det har blivit städat och fint, nu ska jag packa inför morgondagen. Hjärtat gör faktiskt lite ont, jag saknar vovvarna så, men jag vet ju att de har det alldeles underbart och att vi ses snart!!

 

Ha nu en riktigt trevlig helg!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards