BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Lotta - 3 februari 2009 21:18

När vi kom till jobbet så mötte vi brorsan Rocky på gatan utanför, oj vad lyckliga vi blev!!! Nu hälsade vi bara lite snabbt, vi ska tydligen ses på "riktigt" på torsdag, lääängtar!!!

Nu ikväll kom Milou med husse o matte hit, Milous matte är ju Moas (och Max) mamma så vi hade lite kalas ihop, eller ja, människorna hade kalas, jag och Milou ägnade oss åt det vi är bäst på, busa!!! När det hade fikats färdigt och Moa hade öppnat sina paket och mannekängat för oss i sina nya fina kläder gick jag, Milou, Moa och mattarna på Sjömarkenrundan. Det var kul att ha en kompis med sig, buset blir liksom bättre då! Vi fick vara lösa både vi skolan och vid idrottsgården, ett par snabba rundor på grusplanen blev det!

Nu har Milou åkt hem, jag är alldeles slut, 3 timmars lek sätter sina spår vill jag lova!

Stilige Milou!

Här sitter han fint i sin husse Joakims knä

Det vi är bäst på, BUS!!!

När man blir törstig så kan man dela skål!

Godisdags!

Av Lotta - 3 februari 2009 07:43

.....fyller 11 år idag!!! Jag var givetvis uppe och gratulerade henne i morse, tycker att hon ser ut precis som hon gjorde igår, verkade precis likadan också! Jag gillar det här med födelsedagar, kanske, kanske kan det bli något gott att tugga på i kväll???



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards