BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Lotta - 11 februari 2009 18:30

 Idag åkte jag och matte till Bollebygd, hon skulle få lite papper påskrivna av sin chef, själv var jag inte så inne på själva "jobbdelen", hos mattes chef bor ju även Elo, en väldigt liten, väldigt stursk herre! När vi kom så trodde jag att det flyttat in ett monster hos dem, men inte då, det var bara Elo som har blivit otroligt pratglad på äldre dar. Vi blev snabbt kompisar och hade kul, jag passade även på att provsmaka katten Max goda mat, Max däremot lös med sin frånvaro

Om du bara visste vilken tur du har Elo, som har tillgång till så god kattmat!


 

En liten avskedspuss kanske kan vara på sin plats?!


När vi åkte från Elo så tyckte matte att jag skulle bli av med lite spring i benen, inte mig emot, så vi tog en sväng till sjön



Matte, vänta på mig, jag kommer!


 Kolla vad snabb jag är!


Här har jag utsikt över hela skogen!


Nu i kväll har matte gömt godis som jag har fått sniffa upp, en utmärkt sysselsättning för en nosglad godisgris


Nähä, här fanns då inget godis...


Soffan borde vara ett bra gömställe

Här fanns en!

Här i närheten finns det en, det känner jag!

Enligt matte så har jag hittat alla nu...


Nu ska matte mysa i soffan, får väl se om jag gör henne sällskap eller om jag är med husse och grejar i badrummet, han kan ju behöva lite hjälp....


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards