BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Lotta - 15 februari 2009 19:12

Jag varnar redan nu, det kommer att bli mycket bilder idag!!

Får börja med gårdagen, vi hade lite kalas här, Husse och Moa har ju redan fyllt, Max fyller idag, så det slogs liksom ihop..

Först kom Lena och Flisa, sen dök Mia, Christer, Anton, Emma och Micke upp, strax därpå kom morfar och mormor(kulan). Mormor hade sytt en riktigt rolig leksa till mig, en massa filtar ihopsydda så att det blev fickor och i dom fickorna gömdes det godis, jag och Flisa roade oss länge med denna. Det åts både mat och tårta, eftersom morfar var med så fick ju även jag och Flisa lite godbitar, han är inte snål min morfar! En väldigt rolig kväll för både hundar och människor


Titta vilken fin leksak mormor gjort


Vi hade fullt upp!


Närbild


även på Flisa


Torsten, mormor sa att denna pussen var från dig?!


Så gott att vara i morfars knä


Mums, vi fick slicka morfars tallrik


Här fixar jag resten av fördisken!


Puss på dig Mia!


Max favorittårta


Gräddtårta är inte heller fel


Hjälp mig upp, jag orkar inte mer..


Söt blomma som matte fick!



I dag har jag, Flisa, mattarna och Moa varit i Hökerum, vi har hälsat på Bella o Smilla, två Lagottotjejer, vi gick en härlig promenad, alltid kul med nya ställen. Efter promenaden fikade vi, och då menar jag verkligen VI, tror ni att de tjejerna har det bra, vi fick nybakt sockerkaka av deras husse och matte, så gott!! Undrar hur man gör för att få sådan pli på sina människor??


Smilla


Bella


Smilla hoppar


Jag, Flisa & Moa pausar lite


 

Flisa & Bella tigger och det funkade!!!


Nu ikväll har Camilla, Joakim och Milou varit här och grattat Max, även nu kom "mormors" leksak fram, skoj! När fikan och paketen var avklarade följde jag, matte och Moa dem en bit på vägen mot Lundaskog


Det är inte så allvarligt som det ser ut


Lite nosarbete är aldrig fel


Jag gör det lite svårare för Milou


Jag och Milou med våra hussar!


Det har varit världens bästa helg, men nu är jag trött, hade nog behövt en veckas semester!


Av Lotta - 15 februari 2009 09:57

fyller 14 år idag, hurra, hurra, hurra!

Vi har varit uppe och gratulerat honom, jag var lite rädd för det stora paketet så jag gömde mig under sängen! En ny fin dator fick han, jag vill oxå ha en egen dator!!

Jag och Max när vi var lite yngre :-)


Matte och jag var uppe tidigt, skidskytte på tv och det vill ju inte matte missa, idag blev det GULD TILL HELENA JONSSON, matte gapade här i soffan så jag blev alldeles busig! När guldet väl var i hamn så tyckte jag mig se en liten, liten tår i mattes ögonvrå!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards