BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Lotta - 5 mars 2009 19:40

..... är jag nu!!!

Det packades ut i bilen i morse, stugan skurades och sen styrde vi kosan mot Borås, inga missöden den här gången tack o lov!

När vi kom hem var det dags att packa ur bilen (ett jäkla packande i det här huset), allt skulle sen packas upp, tvättmaskinen startas, ja det var vad människorna sysslade med, själv var jag tvungen att kolla in så att mina leksaker fanns kvar, det gjorde dom, jag var oxå tvungen att stå i soffan och skälla ut folk som gick förbi på min gata, ett gott tuggben satte jag även i mig, så gott att vara hemma!!

Orken hos de övriga var inte direkt på topp, men Matte o Moa förbarmade sig över mig, en sväng ner till sjön, den fanns kvar, men det gjorde tyvärr isen också, ett tunt lager så där fick jag inte springa. Bollen var med på promenaden och den fick jag jaga, så gott att sträcka på benen efter den långa bilfärden. Här är nästan all snön borta, vilken skillnad det kan vara.


Åhhh bollen, nu är jag hemma igen!!


Lite busig efter stillasittandet..


Lite go avkoppling!


Vi avslutar med en liten film från Säfsen, lite dålig kvalitet, matte vill bara visa hur man helt plötsligt kan sluta busa för att behovet tränger på..


Ha en go kväll!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards