BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Lotta - 10 mars 2009 22:37

Ja nu är vi trötta så det blir inga redigerade bilder idag, vi kör rätt upp och ner!

Promenaden med Rocky och Flisa var så trevlig, vi hade det jättemysigt!


Rocky har lite svårt att välja, vilken tjej ska han busa med??


Man kan ju faktiskt bada alla 3


Här står han, min älskade bror och bara väntar på mig!


Här står jag och väntar på Rocky o Flisa


Väl tillbaka på jobbet så vilade jag en stund, på eftermiddagen gömde matte en MASSA godisar som jag fick leta efter, lite klurigt hade hon gjort det


På kökstolen, den var lätt!!


Under handduken i fåtöljen, lite klurigt...


Den här var riktigt svår, på högsta listen, men jag hittade den till slut!


Husse kom och hämtade mig, trodde ju att vi skulle hem och slappa, så blev INTE fallet, det här mötte oss när vi kom hem:


Förstört staketbygge!!!


Det är grannens hus och vårt staket, efter lite bråk om tomtgräns så har Lantmäteriet varit där och visat var gränsen går, där satte vi vårt staket, grannen höll inte med om detta så hon har roat sig med att slita upp alla stolpar och kasta in alla våra kantstenar på vår gräsmatta, kul, eller INTE!!!

Jag och husse har därför tillbringat kvällen ute och satt upp stolparna igen, grannen är polisanmäld, men det händer ju inte så mycket och så länge vi inte har staket får jag inte vara lös i min trädgård!! Jag är förbannad, men matte hon är mest ledsen..

Nä nog nu, dags att sova....

Go natt på er goa människor!

Av Lotta - 10 mars 2009 10:08

Tisdag idag, matte har mycket att göra, det är tydligen årsmöte ikväll, bryr jag mig?? Jag har trots detta blivit lovad en promenad med Rocky på Björbo, busa och springa i den lilla snön som finns kvar och vem vet, Flisa kanske dyker upp oxå, detta kan jag behöva för ikväll får jag vara hemma och dega med husse medans matte jobbar.

Kom igen matte, nu drar vi!!!!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards