BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Lotta - 20 mars 2009 22:40

Ännu en underbar dag går mot sitt slut....

Vi började med en solig runda med Rocky, kan man få en bättre start på dagen?!


Brorsan, kom här,


kom nu, här är perfekt att bada tassarna och skägget


Delad pöl, dubbel glädje


Rocky svalkar av sig i den lilla snö som finns kvar


På bordet hade någon glömt en macka, Rocky blev lite sugen..


Jag måste ha den finaste brorsan i hela världen!


Jag kommer, jag kommer


Fullt ös


Kom och ta bollen då!!!


Jag var efter denna starten med matte på jobbet en stund, men sen körde hon mig till farmor och Åke, där har jag haft det så bra under eftermiddagen och kvällen. Jag och farmor har varit ute på två promenader, jag har gosat en väldigt massa och sen plockade farmor undan sakerna på fönsterbrädan och ställde dit en pall, pallen struntade jag i, jag la mig på fönsterbrädan i stället, utsikt över hela stan, häftigt!

Matte kom och hämtade mig nu i kväll och givetvis blev jag glad, men jag hade inte haft något emot att stanna i stan en stund till! Tack snälla farmor och Åke för att jag fick vara hos er!

Det är ganska tomt här hemma, barnen har åkt till Milou och husse är iväg på festligheter så jag och matte får klara oss själva, vi är ganska trötta båda två så vi lägger oss nog snart!


Av Lotta - 20 mars 2009 08:09




Så skönt, vi har tydligen fullt upp i helgen, men jag ska ha liiiite sovmorgon i alla fall! I dag börjar vi inte förren 9.00, men vi gick upp som vanligt, måste ju pussa på barnen innan de går till skolan för att sen åka till Milou.

Max har busat lite med mig, han har försökt sno mitt fönster


Det är MIN plats!!


Hörrödu, maka lite på dig så att vi får plats båda två!


Nu har Moa gått, Max gör sig i ordning och jag får ha fönstret för mig själv, men jag delar gärna med mig :)


Ha en underbar dag!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards